Aug 8, 2011

Cerita klakar #1.....

Ha saya ade satu cerita nk cerita....nk tau tak??...jap ekk...isk sabar laa...klik butang read more kat bawah ni....ok....


Ade satu cerita, seorang nenek dan seorang pemuda....dijadikan cerita datanglah sebuah bas memberhentikan kenderaan utk seorang pemuda naik....naikla pemuda itu....dan mencari satu kerusi kosong...'ha ni kosong' kata hati pemuda itu lalu duduk di kerusi bersebelahan dengan seorang nenek.
Berjalanlah bas itu menuju destinasi....sepanjang perjalanan bas,tiba-tiba Si Nenek memicit-micit kepalanya.
  
"Kenapa nie nek?...Pening ya?," tanya pemuda tersebut.


"Ya nak,rasanye kepala pening, perut mual, rasa macam nak muntah," jawab nenek.


"Oh, ya nak, bolehkah nenek melihat muka kamu sebentar?." tanya si nenek.


Pemuda itu terkejut tapi kemudian tersenyum seraya menjawab, "Boleh nek, tapi kenapa??,"


Si Nenek menjawab dengan lajunyer, "Biar muntahnye lebih cepat!!....."


Tamat....


Macammana??....guling-guling tak korang?.....ekekekekeke....
jumpa lagi di lain episod.........

3 comments:

  1. ha...ha..adui..jahatnyer nenek nie..=p.. mesti trasa hati pemuda tue..hehe..nak marah nenek tu org tua...xmarah kita rasa thine..hehe..

    salam..jenguk jengah anda di sni..=)

    ReplyDelete
  2. hnsm sgt kot laki tue
    nenek nie byk tgk maharaja lawak nie

    ReplyDelete
  3. wakakaakakak...maharaja lawak mega....ekekek...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...