Aug 12, 2011

Segmen: Saya,Blog Kehidupan dan Sahabat Blogger........

Sila klik disini utk ke segmen aturcara



 Saya mula berblogging lau xsilap saya pada awal bulan Nov 2010...tetapi tidak secara serius....dan mula menjadi lebih serius setelah saya kenali Sahabat Blogger hasil undangan seorang adik angkat yang saya sayangi yakni Sharifah Ashikin ke group tersebut...beliaulah yang mengenalkan saya pula pada idola-idola saya yakni Bro Framestone, Mawarku Wada, Zulkarnaim Faiz, Shell Pull dan ramai lagi otai2 serta sifu2 didalam berblogging...

Tujuan saya berblogging pada awalnye adalah utk promosi sebuah radio yg ingin menjadi sebuah radio universal online tempatan no.1 di Malaysia yakni 'radiokami337fm'-"radio online terkini, Inovasi Terkini" begitulah taglinenye....bagi membantu rakan saya seorang deejay yg brnama Abe Lee.....saya puja dia...dan saya telah belajar darinya utk menjadi seorang deejay yg berjaya.....namun ada la kan xperlu disebut tentangnya...dan hasrat saya kecundang ditengah jalan...dan kemudian saya sambung serta tukar arah blog saya kepada sesuatu utk berkongsi ilmu serta info-info bagi rakan-rakan taulan saya serta mungkin juga sahabat-sahabat dari luar yg terlihat atau tercari blog ini...Setakat ini yang saya perolehi dari aktiviti berblog saya adalah ilmu tentang koding, mempelbagaikan carian, serta mempunyai rakan taulan yang ramah mesra lagi bijaksana.

Matlamat saya apabila saya berblogging adalah utk berkongsi ilmu2 yang mungkin saya perolehi serta juga saya ingin dapatkan ilmu2 itu dari rakan taulan dan juga org lain yang mana mungkin dapat memanfaatkan lagi kehidupan kita....menjadi seorang yang lebih baik dari sebelumnya....

Pendapat saya tentang berblogging ini adalah ianya sesuatu yang menyihatkan selagi kita tahu apa had atau limit bagi kita utk menceritakan sesuatu berita kepada orang lain....supaya ianya tidak menjadi suatu fitnah yang memungkinkan kita mendapat kesusahan serta dosa pula dari sudut agama....so be creative but don't condemn....juga berblogging merapatkan kita kepada orang lain yakni dalam istilah agama merapatkan silaturrahim kita dengan dunia luar yang mana lebih banyak ilmu yang kita akan perolehi....ramai kawan juga menyeronokkan lagi dunia berblogging ini sambil bertukar-tukar pendapat serta belajar bermacam-macam perkara....seronok kan?....anda bagaimana?....
Okayla apapun semoga anda juga ingin menjadi seperti saya....

Inilah saya:
Deejay Takeshy Kurosawa aka Ayie Nano
mungkin juga kamu terfikir dari manakah saya dapat nama Takeshy Kurosawa itu....tunggu akan saya ceritakan asal-usul nama itu......jumpa lagi.......bersambung........

~Sahabat Blogger fans

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...