Jul 10, 2012

Aku,Kau dan Dia #Part 1



Ku berdiri dihari ini mengenang kisah-kisah duka lara sebagai seorang pencinta....terhadap seorang gadis yang bernama.....Nur Atiqah Hamid......Harap maaf aku terpaksa meluahkan sesuatu dari sudut hatiku bagi melepaskan semua yang menggangu benak fikiranku,jasadku kerana hatiku padamu,sayangku padamu dan cintaku padamu.....


  Bermula al-kisah kita di arena percintaan disatukan oleh rakan baikku...Sipolan(nama terpaksa dirahsiakn)...dan aku mula menghubungimu saban hari bg mendapatkan hatimu dekat padaku...kerana pada diriku saat pertama kali aku melihat wajahmu terdetik suatu perasaan indah utk bersamamu sehingga akhir hayatku...sehingga aku rencanakan persiapan dalam fikiran dan benakku apa yg mahu kulakukan utk bersamamu sehingga akhir hayatku.....




  Setelah hari demi hari kita sering berutus suara...dan terjalinlah suatu ikatan cinta diantara kita berdua....dan mula keluar bersama setiap kali ade masa yg terluang bagi diriku yg sibuk ini dengan kerjayaku....berpimpin tangan, gelak tawa bersama, kepalamu dibahuku...oh...semakin indah detik-detik cinta kita dan membuat aku mengambil keputusan utk mengenalkan dirimu pada ahli keluargaku dan membawa dirimu ke rumah abangku secara kebetulan pada masa itu membuat jamuan makan keluarga. Juga buat pengetahuanmu, aku tidak pernah membawa sesiapapn(gadis) lagi yg kukenali utk berjumpa dengan ahli keluargaku sebelum ini...dan hanya engkaulah yg pertama...dan satu satunya buat masa ini....



   Nur Atiqah, aku amat menyayangi dirimu, menyintai dirimu...tiada ungkapan kata yg dapat menerangkan bagaimana sayangku terhadap dirimu.....ku belikan semua barangan untukmu hanya semata-mata kerana kusayang padamu....wahai Nur Atiqah....sedang leka kita bercinta dengan penuh kasih sayang....aku dipesongkan pula dengan kesibukan kerja-kerjaku(namun dalam hatiku...biarla xpe, kerja ni utk cari duit nk kawin ngan die....hati berbisik)....namun apa yang terjadi selepas itu amat mengejutkan hati nurani ku....tiba-tiba dirimu berubah....aku terkejut menerima pesanan sms dari mu menyatakan dirimu ingin memutuskan percintaan yang terjalin hanya disebabkan kesibukanku....tiada alasan lainkah yg kau mahu beri padaku?.....disebabkan itu juga hidupku terus menjadi tidak tentu arah...tidak terurus dan teratur seperti sebelum2nya....tidurku,makanku,minumku dan apa saja kelakuanku akan menerjahkankan otakku utk berfikir tentangmu....tentang kita...tentang apa yg aku fikirkan dahulu sebelum dirimu memutuskan perhubungan.....tentang cinta kita...indahnya jika ianya masih hadir dimasa ini, diwaktu ini, disaat ini.....namun siapalah aku utk membuat itu menjadi kenyataan....sudah aku usaha utk mngembalikannye....tetapi dirimu tetap menjauhkan hatimu dengan diriku.....mungkin tiada suratan jodoh buat kita...walaupun sebenar dan hakikatnya aku amat menyayangi dirimu sepenuh jiwa ragaku sehingga hari ini....tiada lg yang dapat menandingi kasihmu, belaianmu, mesramu, ramahmu, kenakalanmu, dan yg paling penting buat aku hatimu.....tulus suci murni.....tapi apakan dayaku....hanya tuhan saja yg tahu.......dan kuberserah pada Dia Yang Maha Esa......hanya Dia yang Maha Mengetahui....




Atiqah!!!.......Aku sayang padamu sehinggga aku mati!!..........Aku cinta padamu!!!.........(menjerit sekuat-kuatnye meluahkan satu perasaan yg terbuku dihati.........yg meronta-ronta kesakitan....)


Kenanganku bersamamu.....I Luv U Ayang...in though it won't last....
dan....dengarlah sebuah lagu khas kutujukan buatmu....sebuah lagu yang sering kita nyanyikan bersama....

~Coretanku

3 comments:

  1. dah follow..huhu
    touching ah baca entry ini..semoga bahagia dengan insan tersayang ek :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. oh yeke. ne ke kisah cntanye;)
    smhoga berbhgia. insyllh ada yg lebeh terbaik ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...