Aug 5, 2011

Mengapa Takeshy Kurosawa jadi pilihan

Assalamualaikum...
Hmm..anda tentu tertanya-tanya..
Apa itu Takeshy Kurosawa?..bukan?..
okay disini seperti yang saya telah janjikan
saya akan beritau sedikit sebanyak
tentang asal usul nama ini
Takeshy Kurosawa adalah satu nama jenama
utk seluar jeans Italy hasil buatan tangan
yang dibuat di Japan.
Anda juga mungkin tertanya-tanya
seluar apakah ini?..
Ya..seluar ini hasil buatan tangan
dan sangat selesa dipakai
apabila saja anda memilikinya...
harga?...owh..itu yang paling tidak dpt digambarkan...
mungkin setengah orang akan ckp...
'Mahalla...bro...'
tapi bagi saya bukan soal mahal tapi soal kualiti
huh tak boleh nk persoalkan sedikit pun..
terlalu details...kemas...sgt berbeza...
  
  
dan setiap yang dihasilkan hanya ade 1 helai saje
so siapa dapat yang terbaik
dialah yang saje pemakainya....
saya ade dua helai...dari jenama ini
dan amat mahal untuk memilikinya
namun bukan seluar saje yang dihasilkan ade juga baju-baju...cun!!
Okay itu bab kedatangan nama itu..
kemudian saya telah mnggunakan nama itu
setelah saya menjadi seorang deejay online
di sebuah radio online
'Inovasi Muzik Terkini'
nk kata femes tu takla sangat...
tapi cukup ramai fans...
sbb saya ade trademark tersendiri
yang mana saya 
akan memutarkan slot2 lagu dari Jepun
disamping lagu popular
yg mahu didengar oleh pendengar2...
dan kata-kata trademark
'Moshi..Moshi...Anda sekarang bersama Deejay TakeshyKurosawa'
'Hait!!...Arigatokenamaska...!!'
'Semoga anda ceria slalu,heppy slalu dan gummbira selalu....'
huhu.....hePp tak?...
okla,harap anda puashati dengan penerangan dari saya
jumpa lagi ye....
ada lagi tau....nanti saya update lagi....okay?...
terima kasih....
 
Limited Editions

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...