Jul 5, 2011

Segmen: Marilah mengundi....undilah utk kesejahteraan semua


Hahha....anda semua tentu terkejut bukan??...da sampai waktu untuk mengundi ker?...haha ni bukan undi pilihanraya tp untuk menaikkan traffic blog pada blogger....jadi apa lagi bantula saya yang hina ini...okay kekawan sumer...jom jom ibu-ibu, bapak-bapak, kawan-kawan, adik-adik, abang-abang, kakak-kakak, sedara-mara, nenek, atok xkira sapa pun...yg kenal, yg tak kenal....jom tolong saya....bantu membantu itu satu amalan mulia disisi ugama kita....

Saya nyanyi skit tuk sumer 'Saya budak baru belajar....ambil galah tolong jolokkan...kalau sumer tau macammana caranye...sila tekan dan klik nama saya....'...
Segulung-gulung terima kasih pada yg sudi mengundi saya.....terima kasih...dan tidak lupa saya pada Datin Tyka yg memberi semangat pada sy utk membuat segmen ini tanpa sy diundang......
Untuk mengundi sila ke klik:  Undilah saya

Undian akan ditutup pada 8 malam esok ..5hb Julai 2011.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...