Sep 30, 2011

Kisah Rumah Setinggan

Hanya untuk 18 tahun keatas sahaja!

Suatu hari di rumah papan setinggan...

Al-kisah...Sepasangan suami isteri yang kerap menjalinkan hubungan kelamin yang terlalu kerap. Pada suatu hari mereka bertekak dibilik mereka:

Isteri: Bang, saya tak tahanlah macam nie...abang selalu sangat main...pagi cheriekk, malam cheriekk, saya period pon abang taruk gakk...

Suami: Laa...kan kita dah kawin...mestila abang nak...

Isteri: Penatla bang...ni skunk plak saya tengah mengandung 7 bulan pun abang tenyeh gak...penatla bang...nah amik RM100 nie...pegi main pelacur kat Chow Kit tu...saya benarkan abang pergi....

Suami: Biar betul ko ni???....

Isteri: Betul bang... pegilah...saya benarkan...

Pada masa itu, jiran perempuan dia terdengar perbahasan mereka...
Lalu si suami keluar rumah jam 10 pagi...
Semasa di pagar luar, terdengar bisikan dari sebelah rumah...

Jiran: Pssstttt.....pssstttttt......meh la masuk sat....semalam gadoh pasai tak dapat main kan?...meh la main ngan saya...lagi pun, laki saya tak ade kat rumah....

Suami sebelah: Boleh ke?..Jom lahh...

Pukul 10, dia keluar rumah dan pukul 10:45, dia pulang ke rumah dan berkata pada si isteri....

Suami: Abang dah main dah tadi.

Isteri: Cepatnye!!....Abang main kat mana tadi?...

Suami: Abang main dengan jiran sebelah...(dengan spontan)...

Isteri: Hahh??..Yeke?...berapa abang bagi die???....

Suami: Abang bagi RM100 yang awak bagilah...

Isteri: Banyaknye!!!.....LAKI DIE BAGI KAT SAYA RM50...je hari tu....

Suami: @%&#*!!$!!%(-.-)!!!!......

1 comment:

  1. huwakakakak...haku dapat ni dari member haku...siot tul...kisah benar katenye...aduhaii....teruk teruk...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...