Nov 11, 2011

Segmen: Aku Adalah Blogger

Sila copy banner ini

Adakah anda Blogger?
Jika jom sama-sama kita join segmen ini untuk merapatkan lagi ukhwah persahabatan antara kita sesambil meningkatkan lagi tarif kemasukan para pembaca dan juga pengikut pada blog kita.
Segmen ini adalah dari blogger Nabila Medan yang mana juga merupakan follower pada blog saya dan terima kasih saya ucapkan pada beliau. Beliau juga adalah seorang ahli kepada group-group yang mana juga saya adalah ahli dan salah satu dari group tersebut saya adalah sebagai admin[dilantik], dan saya lihat kesungguhan beliau dalam setiap penulisannya. 
Macammana caranya? Hmm..mudah sahaja, anda hanya perlu:

1.Follow dan like my blog.
2.Buat entri dengan tajuk "Segmen : aku adalah blogger", letakkan banner dan link kan ke entri ni... and tulis ape yang korang nak tulis. 
3.Tag 3 orang rakan korang [kalau tak nak TAG pun takpe]
4.tinggalkan LINK ENTRI korang di bahagian komen :)
5.Tekan Link1 , Link2 , Link3 and Link4.

Tarikh Tutup 12/11/2011 pada jam 7pagi. (sepertimana disyaratkan oleh pihak penerbitan)


List blog yang join akan dikeluarkan setelah tarikh segmen ditutup. Harap maklum.
[sila klik disini untuk lihat keputusan]


Tags: Bulat Mata, Aesya Zealous, Nyamuk Terbang, Rien Rose, Acu Teyha


Terima kasih kepada anda.



11 comments:

  1. Thank(s) coz sudi join yer!
    ini entri terpanjang antara byk2 yg join segmen ni ..hehe ^^
    btw , thank(s) yerp!

    p/s : list yg join suda diupdate lg,jom bw sama-sama yer >.<

    ReplyDelete
  2. hahah..sudah tentu....actly nk panjangkan lg but td ade keje byk so...otak jem jap...haha...u welcome my dear...

    ReplyDelete
  3. ce tgok lelok...ade ape...ngigau lettewwwwww....

    ReplyDelete
  4. hai :) jalan 2 kat sini..dr segment yang sama..kalau sudi jom la dtg blog saya..:)

    http://ainieninienini9.blogspot.com/2011/11/segment-aku-adalah-blogger.html

    ReplyDelete
  5. singgah dari segmen nie

    http://melaluidetik2kehidupan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. hai jejalan sini dr segmen sama , mai la datang sini :)

    ReplyDelete
  7. Orang kata, kawan biar seribu, musuh jangan di cari.. Hehe..Apa kata kita jadi kawan?? Hehe, Jom bertandang blog Eza.. :P

    http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/11/segmen-aku-adalah-blogger.html

    ReplyDelete
  8. hhaha...tq sudi singgah...actly bro da singgah awal2 lg...da siap folow ag...serta klik ape jua yg boleh klik...huhu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...