Jan 16, 2012

Blog ini no.1 di Pagerank Checker?



Assalamualaikum kepada semua para pembaca dan para pengikut blog The Bandits...
Alhamdulillah berkat kesabaran dan usaha sedikit serta dorongan dari kamu semua saya berjaya ke tahap ini...terima kasih kepada kamu semua.

Sememangnya saya tidak menyangka pada mulanya disaat saya melihat pada widget yang ade di blog saya mencatatkan Pagerank No.1, huh! yekew ni?...macam tak percaya...unbelieveable!...aii ke ade gurauan sebalik mee ni.......lalu saya tergerak hati untuk memeriksa adakah ianya realiti benar-benar terjadi di dalam Pagerank Checker dan terus membukanya dan inilah yang saya lihat.....anda saksikan sendiri...bukti saya sertakan....malah jika anda lihat Pagerank sendiri berada dikedudukan no.5, no wonderla 2-3 hari yang lepas blog saya telah diserang oleh malware yang dihantar oleh ntah sapa yang mungkin tergugat dengan kehadiran blog ciput ni yang menduduki tempat pertama didalam rankin Pagerank...namun saya puashati dengan status ini...Yess!!!....saya berjaya!...


Pagerank Checker Button Status
Setinggi-tinggi terima kasih dari saya untuk semua yang telah memberi dorongan dan sentiasa membaca apa yang saya updatekan penulisan di blog ini...semuanya kerana Anda...Anda lah yang meneruskan kehidupan blog ini...semoga anda terus bersama saya...


THANKS To YOU ALL...Bandits Genk, and all readers in all over this world...
klik untuk dapatkan RSS


***note: soon this blog will change it's name to dot com...[the name still in mind checking..will update to you soon once i got the name suitable for this domain name...]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...