Apr 22, 2013

Luiz Suarez: Saya memohon maaf.



Liverpool Football Club mempunyai tindak balas berikut untuk kejadian yang berlaku semasa permainan hari ini di Anfield:


Luis Suarez berkata: 
"Saya amat menyesal kerana tingkah laku saya awal hari ini semasa perlawanan kami menentang Chelsea dan saya berharap agar dimaafkan."


"Saya telah mengeluarkan kenyataan memohon maaf dan telah mencuba untuk menghubungi Branislav Ivanović untuk bercakap dengan beliau secara peribadi. Saya memohon maaf juga kepada pengurus saya,  rakan-rakan seperjuangan dan semua orang di Liverpool Football Club kerana menjatuhkan air muka mereka."



Pengarah urusan kelab Ian Ayre berkata: 
"Luis telah membuat permohonan maaf dirizabkan untuk tindakan beliau hari ini."

"Tingkah laku beliau tidak layak bagi mana-mana pemain memakai baju Liverpool  dan Luis sedar bahawa dia telah membiarkan dirinya dan semua orang yang berkaitan dengan kelab ke bawah. Kami akan berurusan dengan perkara dalaman dan menunggu apa-apa tindakan dari FA."

Brendan Rodgers berkata: 
"Setelah mengkaji rakaman video dan bercakap dengan Luis, tingkah laku beliau tidak boleh diterima dan saya telah membuat dia ambil berat tentang perkara ini."


aksi Suarez yang mengigit lengan Branislav Ivanovic yang tidak profesional ketika Liverpool menentang Chelsea malam tadi 21hb April, 2013

Author: @ JimmyRiceWriter 
Liverpoolfc

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...